Uw persoonlijke adviseur
Een vast aanspreekpunt voor uzelf en uw cliënten - Subsidie-advies - Referentieadressen
Een vaste persoonlijke adviseur voor uw cliënten
De persoonlijke Handi-Move adviseur is de enige contactpersoon voor uw cliënt gedurende het hele verloop van het project.
Hij volgt het dossier volledig op en is het vaste aanspreekpunt. Hij is empathisch en niet opdringerig.
Hij zal uw cliënt objectief adviseren en na een analyse samen naar de beste tiloplossing zoeken.
Hij begeleidt het project van concept tot realisatie op een transparante manier en bezorgt uw cliënt alle nodige informatie en feedback over het verloop van het proces.
Ook in de toekomst kan men steeds bij hem terecht voor extra tiladvies, een aanpassing, een tildoek op maat…
Een vast aanspreekpunt voor uzelf
Heeft u vragen over uw cliëntdossier? Dan heeft u bij Handi-Move ook een vast aanspreekpunt: de persoonlijke adviseur van uw cliënten is ook uw partner. Zo heeft u snel een antwoord op alle vragen.
Subsidie-advies voor particuliere cliënten
In de meeste gevallen wordt een tilsysteem terugbetaald door het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH). De meeste systemen worden ook verkocht binnen het refertebedrag van het VAPH, zonder opleg voor de cliënten.
De betaling kan door ons rechtstreeks afgehandeld worden (volmacht) met het VAPH via de “derde betaler”-regeling. De Handi-Move adviseurs geven gratis subsidie-advies aan uw cliënten.
Referentieadressen van tevreden klanten
Uw cliënt kan op voorhand een referentieadres van een bestaande Handi-Move klant bezoeken of contacteren. De Handi-Move adviseur bezorgt een aantal adressen in hun buurt. In alle vrijheid en objectiviteit kunnen ze ervaringen met elkaar delen.