Werken bij Handi-Move

Administratief bediende

Jouw functie

Als drietalig administratief bediende ben je verantwoordelijk voor een breed en gevarieerd takenpakket:

  • Klantendienst: voor onze Belgische klanten volg je alle administratie en communicatie op van A-Z (offertes, bestelbonnen, verzending, plaatsingen, facturatie, …).
  • Opmaken van de planning: je zorgt voor een vlotte planning van zowel de plaatsingen, herstellingen en het onderhoud van ons tilliften.
  • Transport & facturatie: je verzorgt de vervoersdocumenten, het opmaken van de paklijsten en de facturatie voor binnen- en buitenland.
  • Aankoopfacturatie : je controleert de ontvangen goederen met de factuur.

Jouw profiel

  • Je bent vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Zowel gesproken als geschreven.
  • Een bachelorsdiploma is een plus maar zeker geen must.
  • Je bent administratief sterk, je kan het overzicht goed bewaren en neemt initiatief.
  • Je voelt je thuis in een familiebedrijf waarin collegialiteit en samenwerken centraal staan.
  • Je hebt ervaring met het werken in een ERP/CRM systeem
  • Je woont in de regio en kan je gemakkelijk verplaatsen naar ons bedrijf.

Ons aanbod

  • Een boeiende job in een aangename werkomgeving binnen een groeiend bedrijf met internationale uitstraling en een familiaal karakter.
  • Een voltijdse tewerkstelling van 37.5 uur per week met glijdende werktijden. Sporadisch thuiswerk is mogelijk.
  • Een competitief loon, waarbij we rekening houden met je ervaring.

Solliciteren: download de pdf voor alle info...

 

Monteur

Jouw functie

  • Als monteur en elektromechanica expert bij Handi-Move ben jij verantwoordelijk voor de montage en elektrische bedrading van onze producten. Je hebt oog voor detail en streeft altijd naar perfectie.
  • Je leert de montage aan van onze diverse tilliften.
  • Na de montage voer je een grondige kwaliteitscontrole uit om ervoor te zorgen dat elk tiltoestel voldoet aan de door ons gestelde normen.
  • Je staat ook in voor de correcte verpakking van elk toestel.

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma A2 elektromechanica en minstens 5 jaar ervaring.
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent handig en nauwkeurig.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kunt producten afleveren die voldoen aan onze kwaliteitseisen.
  • Je woont in de regio en spreekt vloeiend Nederlands.

Ons aanbod

  • Een boeiende job in een aangename werkomgeving binnen een groeiend bedrijf met internationale uitstraling en een familiaal karakter. Arbeiders kunnen ’s morgens starten tussen 7.30 uur en 8.30 uur, met einde werkdag ten vroegste om 15.30 uur.
  • Een competitief uurloon, waarbij we rekening houden met je ervaring.
  • 20 verlofdagen, met een collectieve sluiting tussen Kerst- en Nieuwjaar.

Solliciteren: download de pdf voor alle info...

Al onze producten
gebundeld in één handige pdf

Download productcatalogus
  • Stel je vraag via het contactformulier.
  • Locatie van onze showroom in Ninove via Google Maps.
Contacteer Handi-Move

Verhalen van tevreden klanten,
nieuwe oplossingen, tips & advies...
in uw mailbox

Schrijf mij in...